in ,

Pavel Vopaøil, CEO Bonami: “Am investit peste 4 milioane de euro în magazine, extinderea depozitelor şi extinderea companiei pe 4 noi pieţe”

2021 a însemnat pentru Bonami, magazinul online cu mobilier şi decoraţiuni, realizarea a numeroase proiecte ambiţioase. Anul trecut compania a lansat, în iunie, propriul serviciu de premium de curierat, transportând piese de mobilier până în locuinţa clientului. 2021 a marcat şi extinderea în noi ţări, Bonami adăugând în portofoliul său 4 noi pieţe: Letonia, Lituania, Croaţia şi Slovenia. De asemenea, în noiembrie-decembrie, Bonami a desfăşurat campanii cu spoturi TV pe 4 din cele 9 pieţe unde este prezentă.

“Am investit peste 4 milioane de euro în magazine, extinderea depozitelor şi extinderea companiei pe 4 noi pieţe. Anul trecut, Bonami a primit peste 2,7 milioane de produse în depozitele sale şi şi-a extins suprafaţa depozitului cu 10.000 m2, până la cei 55.000 m2 actuali. Bonami continuă să fie o companie profitabilă, ce îşi susţine investiţiile din propriile resurse.”, a menţionat Pavel Vopaøil, CEO Bonami.

Creşterea înregistrată de companie pe toate pieţele sale a fost de 25%. Piaţa românească a stagnat, după o creştere de 40% în anul precedent. Cifra de afaceri în 2021, în ţară, a fost de 10 milioane de euro.

Numărul de produse din stoc nu s-a schimbat semnificativ faţă de 2020, când stocul a crescut în mod dinamic, planul fiind epuizarea acestuia în proporţie de 90%. În cazul celor mai vândute produse, disponibilitatea se menţine la peste 90% şi peste 90% din mărfurile vândute sunt în stoc.

Spre deosebire de anii anteriori, în 2021 au fost adăugate mai multe produse din categoria de mobilier. În ceea ce priveşte preferinţele românilor, aceştia au ales să cumpere mobilier pentru grădină, o consecinţă a timpului petrecut acasă. Categoria de mobilier a înregistrat cele mai mari vânzări, la nivel de companie.

La fel ca anul trecut, anul acesta Bonami se aşteaptă la posibile complicaţii în lanţul de aprovizionare şi la creşterea preţurilor la transport şi materiale. Din acest motiv, compania îşi doreşte să se concentreze pe integrarea verticală astfel încât să aibă sub control întreg lanţul de producţie, pentru a putea oferi clienţilor produse la un nivel superior de calitate.

În ceea ce priveşte planurile pentru 2022, Pavel Vopaøil a comentat: “Am decis că trebuie să ne bazăm pe noi înşine în multe părţi ale lanţului de aprovizionare. Drept urmare, dorim să avem mai mult control atât asupra transportului, cât şi asupra produselor în sine. De aceea ne vom extinde gama cu noi categorii, vom începe să proiectăm noi înşine unele produse, dar, cel mai mult ne interesează să obţinem cea mai bună calitate a produselor. Satisfacţia clienţilor noştri rămâne la fel de importantă, de aceea vom continua să ne îmbunătăţim serviciile oferite, site-ul web şi interfaţa pentru telefon mobil, conţinutul şi navigarea, pentru ca experienţa de achiziţie pe site-ul Bonami sa fie uşoară şi plăcută. Ne-am extins cu succes anul trecut pe 4 noi pieţe, ce au crescut destul de rapid, aşa că ne vom concentra cu siguranţă şi asupra lor, pentru a adăuga servicii, oferte de produse şi conţinut relevante.”