in ,

YOO, cel mai mare brand rezidențial din lume, se extinde în România

Cu sediul în Marea Britanie, compania a fost fondată de dezvoltatorul imobiliar John Hitchcox şi de Philippe Starck, o legendă a designului la nivel mondial. Cei doi şi-au propus să îmbunătăţească, prin crearea de spaţii de locuit excepţionale, calitatea vieţii oamenilor şi să facă din YOO cel mai mare brand rezidenţial din lume, astăzi prezent în 40 de ţări cu peste 81 de proiecte.

YOO oferă dezvoltatorilor de pe şapte continente servicii de design holistic şi integrat, branding, dar şi consiliere pe partea operaţională, transformă clădirile în spaţii de locuit ideale şi creative, valorificând în acelaşi timp flerul creativ al unor designeri contemporani, precum Philippe Starck, Marcel Wanders, Jade Jagger, Steve Leung şi Sussanne Khan, la care se adaugă tinerele talente globale din Yoo’s Design Studio

Pentru a-i ajuta să se extindă şi în România şi să îşi lărgească astfel portofoliul internaţional, YOO sunt încântaţi să lucreze la nivel local cu Valentin Ilie.

“Am fost atras de viziunea îndrăzneaţă a brandului YOO de a crea prin “Placemaking”, locuri memorabile, care pun în valoare mediul, spaţiul şi comunitatea. Dezvoltatorii şi investitorii din România pot beneficia acum de modelul rezidenţial marca YOO, care a ajutat proiecte din întreaga lume să obţină profituri mai mari şi vânzări mai rapide. În perioada următoare vom începe să evaluăm proiectele din principalele pieţe din România, dar şi de pe litoral, zone montane şi alte locaţii unice “, afirmă Valentin Ilie, Partener YOO în România.

“Credem că România are un potenţial enorm şi suntem încrezători că piaţa locală este pregătită pentru stilul nostru distinct de design. Creăm proprietăţi care ies în evidenţă, crescând astfel expunerea şi valoarea lor; totul este despre ‘spaţiu’, atât în interior, cât şi în exterior, iar acest principiu este cel care conduce designul YOO”, spune James Snelgar, Yoo Worldwide’s Partner şi Head of Business Development.

Locuinţele de brand (branded residences) reprezintă unul dintre segmentele cu cea mai rapidă creştere din industria rezidenţială şi ospitalieră, iar YOO este lider, deţinând 13% din portofoliul global. YOO reinventează reşedinţele convenţionale şi brandurile hoteliere prin faptul că atrage o nouă generaţie de cumpărători cu resurse financiare importante către “spaţiile” sale distractive, rebele şi inventive.

Mai mult decât atât, pentru prima dată, brandul YOO va fi disponibil pentru designul de proiecte private/individuale rezidenţiale, restaurante, vitrine şi spaţii de coworking.

În urma cerinţelor de personalizare tot mai mari ale tinerilor investitori români, spaţiile de locuit personalizate devin din ce în ce mai populare şi în România, completând a astfel suita de tehnologie, maşini şi ţinute create de designeri pe care aceşti consumatori le apreciază.