in , , , , , ,

ISRA Interior Design Solutions, la granița avangardismului

Cu stilul său inconfundabil, ISRA Design reușește să impresioneze din nou publicul care apreciază crearea spațiilor ieșite din limitele banalului. Astfel, ISRA aduce în atenție un proiect neobișnuit, dar caracterizat de termeni obișnuiți pentru ei, precum: impact, sincron sau contrast.

Semnătura ISRA, însă, este locuința“aparent” delimitată de pereți. De ce “aparent”?! Deoarece senzația de infinit se regăsește în fiecare detaliu, la fel cum este și cazul ultimului proiect marca ISRA Interior Design Solutions, inspirat de stilul Neo Memphis.

Prezenți la târgul de design DecoDays 2023, organizat la Cluj, cei de la ISRA Design au captat toate privirile.

“Am fost plăcut surprinși să primim invitația de a realiza design-ul stand-ului Lyset de la Cluj, prezent la cel mai recent târg de design, DecoDays 2023. Am considerat că cel mai potrivit stil pe care să îl abordăm este stilul Neo Memphis, care fără îndoială reușește să atragă toate privirile. Culorile extravagante folosite au fost puse în evidență prin corpurile de iluminat alese. Astfel, am reușit să scoatem stand-ul din banalitate și să îl punem în evidență.” – Șerban Gergescu, Founder ISRA Interior Design

Am fost curioși să aflăm mai multe despre eveniment, dar și despre complexitatea proiectelor sale. În plus, el ne-a vorbit și despre cum reușește să adune laolaltă dorințele clientului, trendurile din domeniu și viziunea sa, astfel încât la final să iasă cel mai bun rezultat posibil, din toate cele trei unghiuri de abordare.

1. Luna Septembrie introduce multe evenimente pentru ISRA Interior Design. Dorim să aflăm o introducere despre fiecare și despre impactul acestora în activitatea studioului vostru

  • Luna Septembrie a început cu evenimentul Deco Days 2023 Cluj – Napoca, unde am organizat pentru brandul de iluminat Lyset, un stand vesel și plin de culoare, în stilul Neo Memphis, care a devenit deja o semnătura a ISRA Design. Stand-ul a atras privirile tuturor participanților, prin combinația de culori, prin produsele prezentate, dar și prin jocul de lumini oferit. Acolo am expus pentru a 2-a oară (prima dată fiind pentru Romanian Design Week 2023), o serie de produse (i.e. comoda Jacqueline care este un adevărat icon și prototipul de canapea de exterior pe care am creat-o vara aceasta). Exceptând stilul de design și conceputul, am contribuit la stand cu mână de lucru pentru implementarea proiectului. Astfel 4 baieti din echipă au muncit 48 de ore pentru a construi standul LYSET. Al doilea eveniment pe care îl pregătim este lansarea de produse despre care vorbeam mai sus. Vor fi peste zece piese, printre care: lavoare, comode, drinks cabinets, mese de cafea și dining și multe altele, furnizate mai apoi către showroom-uri de profil.”

 

2. În ultima perioadă ai început să creezi nu doar spații, ci și elemente de design. Detaliază-ne despre aceste planuri, deoarece credem că este abia începutul. Tot tu spune-ne, “începutul” a ce?

  • Designul nu se rezuma doar la a crea un spațiu, ci mai ales la a oferi o emoție care să se îmbine perfect cu partea funcțională. Suntem într-o continuă dezvoltare și cu cât asimilăm mai multă experiență și informație din piață, cu atât putem oferi din ce în ce mai multe. Spre exemplu, am constatat lipsa forței de muncă calificată în ceea ce privește amenajarea interioarelor. Am reușit astfel să consolidăm mai multe echipe de muncitori profesioniști – in house, pe care sa îi folosim la implementarea proiectelor noastre. Pe langă faptul că prețul perceput clientului este unul corect și justificabil din punct de vedere al calității, proiectul iese exact cum a fost gândit, ceea ce duce la rezultate, economisește timp și taie costuri.În altă ordine de idei, avem produse de design desenate, gândite și proiectate de noi, care se vând atât în proiectele noastre, cât și în afara lor. Am dezvoltat o serie de produse sanitare – lavoare freestanding de diferite forme, realizate din materiale de înaltă calitate, precum lemn clasa A și marmură din Italia, dar și produse de mobilier pentru zona de dining, living, etc. Ne concentrăm pe plasarea acestor produse în showroom-uri de specialitate din România, către designeri și arhitecți, dar și pe exportul lor în afara granițelor țării.”

 

3.Ai în fața ta un client, asculți viziunea lui, apoi încerci să o transpui în realitate, însă nu înainte de a o trece și prin filtrul viziunii tale. Nu este un act riscant cel de a îndrăzni “prea mult” prin forme, culoare, așa cum faceți voi?

  • În primul rand, noi încercăm să asimilăm și să înțelegem pe deplin nevoile clientului. Acesta este motivul pentru care aplicăm o metodologie prin care filtrăm informația oferita de acesta. Este foarte important pentru noi sa ne dăm seama de limitele beneficiarului și să vedem în ce arii ne putem extinde cu designul. De multe ori, reușim să extindem granițele imaginației acestuia. Nu exista un risc atâta timp cât clientul comunică, acceptă ceea ce i se oferă și ințelege forma sau culoarea pe care o prezentăm. În timp, am dezvoltat pași coerenți de lucru prin care clientul întelege direcția de stil pe care urmează să o abordam în proiect. Clienților nu le plac “surprizele” și doresc să fie în control în orice moment al proiectului. La fel facem și noi – îl menținem pe client în zona de confort, în timp ce el ne lasă să ne expunem viziunea cu privire la stilul aprobat de acesta și urmat ulterior de către noi.

 

4. Care este preferința pieței în anul 2023 în materie de design interior? Calitate, dar și un pic de altceva parcă…

  • Dincolo de design și ca feedback la cald de la Deco Days, pot spune că succesul standului a lăsat un impact semnificativ în percepția brandurilor prezente. Spun asta deoarece inainte să încheiem standul, am fost asaltat cu cereri de realizare de showroom-uri și standuri comerciale pentru multe nume importante din industria de design. Întelegem că percepția cu privire la investiții de genul acesta era încă redusă, iar proprietarii de business-uri care voiau sa îți facă cunoscuta gama de produse, nu au luat în considerare importanța locului de care dispun în acest sens. Este îmbucurător că acum se gândesc la asta, însă este extrem de trist că a trebuit să mai treacă o oportunitate până să concluzioneze cât e de important să…show-off. Referitor la preferințele pieței, aș spune că acestea sunt ghidate în prezent de sustenabilitate, de culori de pământ, de forme organice, dar totodată și de elemente liniare, minimaliste, funcționale și ergonomice. “

Mai multe informatii despre stand puteți afla dacă accesați link-ul: https://www.igloo.ro/lyset-lumina-care-transforma-spatiul/?fbclid=IwAR3ZCozDNGOZspx1LaRO7W-r2gX5xcVI1ewUFYtWmLmG7c72maL1XDveguQ_aem_Admt6F_M_9CShGEP2XJZnsNWeRzBF-4REj7ZkHZuvWiSL4iMGvuNEU9adONGIobMpRE