in ,

Familia Manea lansează la TNI un nou brand imobiliar: The Agency va ținti toate segmentele pieței rezidențiale

ANG Holding, parte din grupul ANG, cu o experiență de peste 11 ani pe piața imobiliară autohtonă, lansează o nouă divizie, sub brandul The Agency. Aceasta se va adresa dezvoltatorilor activi pe toate segmentele pieței rezidențiale și se va diferenția prin serviciile de reprezentare exclusivă oferite pentru dezvoltatori de ansambluri rezidențiale din întreaga țară. Noua divizie va fi prezentă, în premieră, în cadrul Târgului Național Imobiliar (TNI), ce se va desfășura la Palatul Parlamentului, între 6 și 8 mai.

Viziunea noastră este să venim în întâmpinarea clienților cu ansambluri rezidențiale de calitate, dar care sunt accesibile. Vom lucra cu dezvoltatori din București și împrejurimi, dar și cu proiecte localizate în toată țara, inclusiv în zone de interes turistic, cum ar fi pe litoral, la munte sau în alte zone populare în rândul clienților. În plus, oferim proprietăți și în Dubai, iar, pe viitor, și din alte destinații de interes internațional, care au un raport calitate-preț optim. Lansarea noului brand o facem în cadrul TNI, unde vom prezenta oportunitățile optime de investiții în Dubai, de la dezvoltatori precum Sobha sau Damac, dar și proiecte din București.”
 
Nicoleta Manea, Owner ANG Holding & The Agency

Colaborarea în regim de exclusivitate face diferența

Reprezentarea exclusivă aduce o importantă valoare adăugată în procesul de vânzare pentru că agentul va face tot ce îi stă în putință pentru a oferi informații detaliate și cât mai precise despre proprietatea expusă. Odată cu promovarea către public – și, implicit, către agenții imobiliari colaboratori –, acesta se va asigura că pune interesele propriului client mai presus de cele proprii și va negocia cu bună credință, în folosul acestuia, cele mai avantajoase condiții de vânzare.

Dezvoltatorii care vor înțelege importanța colaborării în regim de exclusivitate vor avea la dispoziție toate serviciile complementare unei vânzări: marketing, amenajare și design, dar și property management. Oportunitățile sunt multe, iar clienții noștri își vor da seama că, lucrând cu o singură companie, vor avea acces, de fapt, la o serie de facilități, iar în final vor ajunge să-și vadă proiectul vândut, cu eforturi minime din partea lor.”
 
Alexandru Manea, Owner ANG Holding & The Agency

Cel mai bun moment pentru o investiție imobiliară

Potrivit reprezentanților ANG Holding & The Agency, piața rezidențială mass market a fost sensibil afectată de pandemie, cererea diminuându-se în proporție de 70% în perioada de lockdown. Pe măsură ce timpul a mai trecut, însă, iar restricțiile au fost eliminate, clienții au început să-și manifeste din nou interesul pentru investiții. „Consider, însă, că cei care au o nevoie reală să se mute vor cumpăra indiferent de perioada în care ne aflăm – după cum bine știm, atunci când ni se spune să nu facem investiții în imobiliare este, în realitate, cel mai bun moment pentru a face asta”, explică Alexandru Manea, Owner ANG Holding & The Agency.

În general vorbind, activitatea pe acest segment de piață trebuie să fie una extrem de pragmatică. „Pentru tot ce înseamnă proprietăți mass market trebuie să te miști foarte rapid, să faci vizitele într-un ritm alert, să arăți cât mai multe proprietăți clienților, în așa fel încât să-i ajuți în luarea deciziei. Spre comparație, pe nișa luxury trebuie să oferi consultanță din mai multe puncte de vedere, inclusiv financiar și juridic, având în vedere și prezentarea unor oportunități în eventualitatea în care clientul ar lua decizia unui exit”, detaliază Nicoleta Manea, Owner ANG Holding & The Agency.