in ,

Leroy Merlin creştere de patru ori a vânzărilor online în ultimele trei luni

Leroy Merlin, retailer specializat în construcţii, decoraţiuni şi grădinărit, a înregistrat o creştere de patru ori a vânzărilor online în ultimele trei luni, de la listarea digitală a întregului portofoliu de peste 30.000 de produse, cu livrare oriunde în ţară. Pentru ultimele luni ale anului, compania estimează acelaşi ritm accelerat al vânzărilor generate de segmentul e-commerce, dar şi dublarea comenzilor telefonice.

 În prezent, ponderea vânzărilor online reprezintă circa 10% din totalul afacerilor Leroy Merlin România.

Pentru a susţine această evoluţie accelerată a segmentului de e-commerce, compania a investit în zona de logistică şi în organizarea platformei de supply chain, precum şi în echiparea magazinelor cu o soluţie IT care să permită alegerea celui mai bun prestator de servicii de livrare pentru fiecare comandă. Pentru 2022, Leroy Merlin România are în plan dezvoltarea de numeroase proiecte de organizare logistică bazate pe platforma urbană de supply chain şi implementarea de noi modalităţi de a pregăti comenzile clienţilor mai rapid şi mai eficient în magazinele retailerului.

“În contextul socio-economic actual, dar şi din cauza schimbărilor mari pe care le generează pandemia de COVID-19, comerţul electronic va deveni o componentă vitală în modelul de business al fiecărei companii. Am înregistrat patru ori mai multe vânzări online în ultimele luni, rata de conversie este în continuă creştere şi peste trei milioane de clienţi vizitează site-ul nostru în fiecare lună. Este un semn bun venit din piaţă, care ne motivează să continuăm sa investim în dezvoltarea acestui segment şi oferirea unor experienţe de cumpărare facile pentru clienţii noştri, parte a strategiei de vânzări omnichannel. Pentru următorii ani, estimăm cu uşurinţă o dublare sau chiar triplare anuală a vânzărilor online”, a declarat Frederic Lamy, CEO Leroy Merlin România.

Din datele Leroy Merlin România, oraşele care au generat cele mai multe comenzi online au fost Bucureşti şi Cluj-Napoca, însă compania observă că, odată cu implementarea alternativei de cumpărare online cu livrare în toată ţara, au devenit foarte active şi alte oraşe în care nu există un magazin fizic Leroy Merlin.

Pe lângă Comanda online, ce oferă acces la o paletă largă de peste 30.000 de produse cu livrare la domiciliu oriunde în România, clienţii Leroy Merlin mai au la dispoziţie şi alte soluţii alternative de cumpărare precum Rezervă şi Ridică prin care îşi pot rezerva produsele dorite din magazine cu ridicare personală ulterioară sau Comanda telefonică pentru cei care doresc să plaseze rapid o comandă cu ridicare din magazin a produselor sau cu livrare la domiciliu.