in

Macromex și OptiComm.AI lansează Magico AI, un serviciu de predicție bazat pe AI integrat în platforma Bocado.ro

Macromex, companie românească specializată în distribuția și producția de produse alimentare congelate, și start-up-ul local OptiComm.AI au lansat Magico AI, un serviciu de predicție bazat pe inteligență artificială, integrat în platforma Bocado.ro.

Acest serviciu le va permite utilizatorilor să primească predicții personalizate, îmbunătățind eficiența procesului de aprovizionare.

Prin utilizarea algoritmilor avansați de deep learning și AI, OptiComm.AI analizează datele istorice ale comenzilor fiecărui client și factori precum sezonalitatea, vremea sau evoluția salariilor pentru a oferi predicții relevante, adaptate fiecărei nevoi.

Albert Davidoglu, CEO-ul Macromex, a spus că parteneriatul cu OptiComm.AI este o evoluție importantă în strategia de digitalizare a companiei, vizând reducerea timpului alocat aprovizionării.

„Secretul prin care Macromex și-a păstrat poziția de piață a fost căutarea permanentă a celor mai inovatoare soluții tehnologice pentru a îmbunătăți experiența partenerilor din segmentul Horeca. Clienții noștri petrec 20% din timp pentru aprovizionare. Parteneriatul cu OptiComm.AI reprezintă un pas important în acest sens, oferindu-ne o metodă de a anticipa viitorul și de a reduce semnificativ timpul petrecut de partenerii noștri în procesul de aprovizionare. Comanda din platforma Bocado.ro se poate trimite acum cu doar două click-uri”, a adăugat Davidoglu. 

Implementarea soluției face parte dintr-o strategie largă de optimizare a proceselor operaționale ale Macromex, susținută de parteneri globali precum Microsoft, Google și AWS.

Cristi Movilă, CEO-ul OptiComm.AI, a menționat că platforma nu doar prezice cererea, ci și identifică scenariul optim de vânzări pentru fiecare companie, validând astfel capacitatea de a soluționa provocări complexe din retail și distribuție.

„OptiComm.AI nu se limitează la a prezice cererea. Platforma noastră identifică scenariul optim de vânzări pentru fiecare companie în parte și prezice acțiunile necesare pentru a-l atinge. Alegerea făcută de Macromex validează capacitatea noastră de a rezolva provocări complexe din industria de retail și distribuție”, a spus Movilă.