in

Monarc Properties și Radisson Hotel Group anunță o investiție de 75 mil. euro într-un hotel de 5 stele la Mamaia

Litoralul românesc va avea un nou hotel de 5 stele. Radisson Hotel Group și Monarc Properties anunță că urmează să finalizeze proiectul, cel mai probabil, în 2028. Investiția de 75 mil. euro va fi realizată pentru dezvoltarea Radisson Blu Hotel & Residences din Mamaia, cea mai mare și atractivă stațiune de pe litoralul românesc.

Reprezentanții Monarc, companie imobiliară specializată în dezvoltarea de proiecte hoteliere şi rezidenţiale de lux, spun că vor depune actele necesare autorizației de construire anul acesta, urmând ca proiectul să fie finalizat în următorii trei ani. Aceștia spun că au avut discuții preliminare cu Primăria Constanța iar feedback-ul legat de investiție a fost ”foarte bun”.

Investiția va fi finanțată în proporție de 60% din credite bancare, 30% repezintă fondurile Monarc și ale partenerilor companiei, urmând ca pentru 10% să fie lansată o rundă de finanțare privată.

Monarc Properties are discuții cu alți trei jucători hotelieri internaționali pe care vrea să îi atragă în România.

Vrem să arătăm că se poate să avem servicii de ospitalitate de calitate în România. Din analizele noastre am înteles foarte bine ce lipsește pieței românești, așa că lansăm acest produs care să vină în întâmpinarea nevoilor pe care le au consumatorii români. Noua destinație din Mamaia introduce elemente unice, facilități și dotări din categoria luxury, precum și servicii personalizate menite să stabilească un nou standard în ospitalitate pentru clienți”, a declarat Alexandru Manea CEO & Founder Monarc Properties.

Foto: Monarc Properties

Proiectul va avea două turnuri și va include un mix de 234 de camere de hotel și 102 de reședințe, și se va adresa atât turiștilor români cât și oamenilor de afaceri locali sau din străinătate. Proiectul Radisson din Mamaia include 102 apartamente, o parte urmând să fie vândute către investitori.

Există interes și vom lua în considerare vânzarea unui număr limitat de apartamente. Vom începe o vânzare parțială după ce primim autorizația și încep lucrările de construcție”, a declarat Nicoleta Manea, Co-CEO Monarc Properties.

Principalele facilități din hotelul Radisson Blu Mamaia

Designul proiectului reflectă stilul Radisson Blu, beneficiind de susţinerea echipei tehnice și de design a Grupului, precum și de viziunea arhitecților locali de la firma Cumulus.

Proprietatea din Mamaia va include o varietate de camere, de la cele standard la suite prezidențiale de lux, cu o suprafață de 350 metri patrai, inclusiv terase mari. Turnul în care se vor regăsi apartamentele va oferi unități variind de la garsoniere cu o suprafață de 37 m², la apartamente cu una, două și trei camere, până la apartamente duplex spațioase cu patru camere, de până la 116 metri patrati.

Facilități Radisson Blu Mamaia:

  • Bar în lobby și un restaurant cu o terasă spațioasă.
  • Bar în aer liber la piscina amplasată la etajul al patrulea.
  • Cea mai mare sală de conferințe din Mamaia și Constanța.
  • Patru săli de întâlniri suplimentare multifuncționale, însumând o suprafață de 1.800 metri patrați pentru organizarea evenimentelor corporate sau private.
  • Centru spa și fitness de 500 metri pătrați.
  • Facilități de wellness.
  • Piscină de mari dimensiuni în aer liber.

Unde va fi amplasat Radisson Blu Mamaia

Mamaia a fost din punct de vedere istoric principala destinație a românilor la Marea Neagră și rămâne cea mai populară stațiune din regiune. Situat lângă orașul Constanța, Radison Blu Hotel & Residences din Mamaia își propune să atragă turiști și oameni de afaceri din România și țările învecinate, fiind o destinație pentru vacanțe, precum și evenimente private și corporate.

Hotelul va funcționa pe tot parcursul anului, oferind o experiență de lux într-o locație pe malul Lacului Siutghiol și la doar câțiva pași de plajele cu nisip de la Marea Neagră.

Acest proiect este o dovadă a angajamentului continuu al Mamaiei de a-și îmbunătăți infrastructura turistică și de a oferi experiențe excepționale vizitatorilor săi. Pentru Radisson Hotel Group, România rămâne o țară de interes pentru dezvoltarea hotelieră, pe măsură ce ne extindem portofoliul pentru a include destinații de agrement și a ne îmbunătăți ofertele de hoteluri și apartamente cu servicii. Cu investiții semnificative în infrastructură și activități promoționale, Mamaia continuă să se poziționeze ca o destinație de top pe tot parcursul anului, iar noua noastră proprietate este de așteptat să atragă o gamă diversă de călători”, spune David Jenkins, Vicepreședinte Business Development la Radisson Hotel Group.

Sursa: Wall-street.ro