in , ,

GROHE SPA: Noua linie de business a liderului mondial

“Cu GROHE SPA, punem bazele dezvoltării unor soluții care le permit consumatorilor să experimenteze „Salus per aquam” – Sănătatea prin apă”, explică Patrick Speck

Sursa: GROHE

Parte a grupului LIXIL, GROHE, binecunoscutul renume mondial pentru soluții complete de baie, bucătărie și accesorii, a lansat recent noul său brand premium, GROHE SPA.

Acesta marchează un pas semnificativ în evoluția companiei, propunând o experiență de wellness de lux, care îmbină design-ul sofisticat cu funcționalitatea inovatoare.

Impunerea pe piața internațională s-a efectuat prin produsele de înaltă calitate, caracterizate de tehnologia avansată, și nu în ultimul rând, de rafinament. Compania este prezentă în peste 130 de tări, aducând soluții ce răspund tuturor cerințelor consumatorilor.

GROHE a fost prezentă și la Milano Design Week, unul dintre prestigioasele evenimente din industria designului, ce s-a desfășurat în perioada 16-21 aprilie 2024. Aceștia au prezentat GROHE SPA, atrăgând atenția printr-un stand impresionant care a captivat atenția vizitatorilor cu estetica sa modernă și funcționalitatea remarcabilă a produselor. Standul a oferit o inspectare în universul GROGE SPA, unde fiecare detaliu a fost conceput pentru a transforma baia într-un loc de relaxare. Brand-ul a fost inspirat de idealismul spa-urilor de lux, aducând în casele clienților o gamă de produse ce promovează bunăstarea utilizatorului. De la robinetele și dușurile cu funcții avansate de masaj, la obiecte sanitare cu design-ul minimalist, fiecare produs este o combinație perfectă de formă și funcționare.

Remarcarea pe piață se face prin utilizarea materialelor de calitate superioară și tehnologia inovatoare.

“The theme of this year’s Milan Design Week ‘Materia Natura’ has reinforced the trend of nature in architecture, highlighting the well-being benefits of this infusion and resulting in the overarching topic of regeneration for bathroom design. I believe that this trend will transcend Milan and will become increasingly important in the future. With GROHE SPA, we are laying the foundations to meet this development with solutions that enable consumers to experience ‘Salus per aquam’ – Health through Water,” explică Patrick Speck, Liderul LIXIL Global Design.

YouTube player

Alături de lansarea acestui brand premium, GROHE nu doar că își consolidează poziția pe piață, dar își ridică și sandardele, oferind întotdeauna soluții, iar participarea la evenimentul Milano Design Week a arătat devotamentul și angajamentul companiei față de excelență și clienți.

Sursa: GROHE