in

Domicelo – Aplicația Locuinței, soluția inovatoare prin care Firmele de Administrare devin eficiente și îndeplinesc exigențele actuale ale Proprietarilor

Advertorial

Emil Petre, CEO Domicelo

Cu Domicelo, Administrarea Imobilelor primește o binemeritată nouă direcție, în care tehnologia permite depășirea cuvântului “Imobil” și se concentrează mai mult pe satisfacția Proprietarilor și a întregii Comunități Rezidențiale.

Proprietarii se simt adesea pierduți în ceea ce privește rolul președintelui de asociație sau al firmei de administrare. Această confuzie se evaporă abia atunci când se lovesc de refuzul clasic: “eu nu mă ocup de asta”. Cu toate acestea, ceea ce caută cu adevărat proprietarii este rezolvarea problemelor, iar cine se ocupă de aceasta devine mai puțin important.

În același timp, cerințele tot mai mari ale proprietarilor amplifică provocările administrării. Într-un context al creșterii costurilor, lipsa unor metodologii adecvate accentuează dificultățile în menținerea unui echilibru între nevoile în creștere ale proprietarilor și resursele disponibile.

Colaborarea îmbunătățită între firma de administrare și președintele de asociație este esențială pentru a facilita gestionarea eficientă a complexului imobiliar, permițându-le să-și desfășoare munca mai ușor și fără griji suplimentare.

Pentru Firmele de Administrare, Domicelo reprezintă un avans către eficiență și transparență în gestionarea proprietăților, prin:

  1. Simplificarea și Automatizarea Proceselor Repetitive: Odată cu implementarea noastră, rezultatele sunt imediate. Timpul și costurile asociate proceselor repetitive se reduc semnificativ.
  2. Monitorizarea Eficientă a Activităților: Funcționalitățile noastre de raportare și analiză permit firmelor de administrare să monitorizeze eficient activitățile legate de proprietăți. Identificăm rapid oportunitățile de optimizare, îmbunătățind performanța generală și asigurând procese de administrare mai fluide.
  3. Facilitarea Luării Deciziilor de către Asociații: Modulul nostru de Vot/Poll abordează și soluționează rapid subiecte vitale precum întreținerea sau propunerile de îmbunătățiri. Acest instrument implică proprietarii în procesul decizional, promovând o atmosferă participativă și transparentă în cadrul asociației.
  4. Comunicare Țintită și Fluidă: În primul rând, se renunță la zgomotul de pe WhatsApp și Facebook! Apoi, de la notificări la soluționarea cererilor, comunicarea este direcționată către grupuri specifice de destinatari, fie că sunt proprietarii din Clădirea 1, cei din Scara A sau deținătorii de locuri de parcare.
  5. Platformă Unică și Centralizată: Implementarea CRM-ului Domicelo elimină necesitatea utilizării simultane a mai multor sisteme, oferind o soluție integrată și eficientă pentru gestionarea operațiunilor. Prin intermediul acestui “centru de comandă” specializat, toate aspectele pot fi administrate într-un mod simplificat și coeziv. În plus, există posibilitatea integrării cu alte soluții software, inclusiv sisteme de facturare sau de control al accesului, consolidând astfel eficacitatea și coeziunea întregului ecosistem managerial.

Aplicația pune în lumină pentru Proprietari și Asociații  întreaga muncă din spate a Firmei de Administrare, în timp ce CRM-ul o organizează și o optimizează pentru eficiență maximă. Domicelo reprezintă soluția completă pentru administrarea proprietăților, facilitând comunicarea, optimizând gestionarea resurselor și, extrem de important, aducând mulțumire Proprietarilor.

Administratorul anului 2024 oferă mai mult pentru Asociațiile și Proprietarii săi:

  • Servicii de Calitate și Verificate: Prin intermediul Domicelo, personalizarea serviciilor în funcție de specificul fiecărui complex devine ușoară, oferindu-le proprietarilor acces simplu la o gamă variată de servicii dorite, de la reparații și amenajări până la curățenie și petrecerea timpului liber.
  • Comunicare Transparentă și Promptă: Firmele de Administrare comunică in timp real cu proprietarii, asigurându-le accesul la informații relevante despre complexul și proprietățile lor.
  • Implicarea în Luarea Deciziilor: Nu mai există surprize neplăcute la factură! Domicelo încurajează implicarea proprietarilor în decizii, asigurând o experiență mai lină și mai previzibilă în ceea ce privește costurile suplimentare pentru reparații urgente sau imbunațiri propuse.

În plus față de eficientizarea gestionării resurselor (costuri, timp) și consolidarea relațiilor cu proprietarii, Domicelo reprezintă și un canal inovator pentru generarea de Venituri Suplimentare.

Cu Domicelo, administrarea proprietăților nu mai este doar o sarcină obișnuită – devine o oportunitate captivantă de a prospera. Prin intermediul extra – serviciilor, firmele de administrare pot exploata noi surse de venituri și oportunități de creștere.

Fie că este vorba despre promovarea serviciilor proprii sau a ofertelor partenerilor prin intermediul aplicației, Domicelo deschide porți către un teritoriu neexplorat al suplimentării veniturilor în domeniul administrării proprietăților.

Povestea Domicelo – Aplicația Locuinței abia a început și promite să fie un adevărat motor al revoluției în administrarea proprietăților din România. Cu fiecare pas, Domicelo demonstrează că ideile inovatoare și echipele dedicate au puterea de a face din acest domeniu plin de provocări unul dinamic și progresiv.

Este un exemplu al potențialului tehnologiei de a influența și îmbunătăți modul în care gestionăm, ne raportăm și ne bucurăm de proprietăți.