in ,

DEDALO se implică în proiecte hoteliere de cinci stele. Saltelele Dorelan prezente în primul Swissotel din România

Ultimii ani au confirmat faptul că România este pe un trend crescendo al peisajului hotelier. Nume semnificative ale brand-urilor hoteliere internaționale consideră că este momentul potrivit să se extindă și în România. Un exemplu ce subliniază acest fapt este Brașovul care va adăposti nu mai puțin de șase branduri de renume.

Această extindere vine la pachet cu un anumit tip de standarde axate în primul rând pe confort și calitate.

Teodora Lazăr, fondatoarea Dedalo, este cea care a crezut întotdeauna că standardele bine setate îți definesc parcursul profesional. Aceasta a adus în România unul dintre cele mai importante brand-uri la nivel mondial: Dorelan. Tânăra antreprenoare, căreia anul 2023 i-a adus o creștere de 20% a cifrei de afaceri, vizează publicul hotelier, în special în contextul standardelor despre care am menționat mai sus.

Primul Swissotel din România situat în Poiana Brașov, va fi inaugurat în primăvară. Arhitectul acestui hotel de cinci stele transmite faptul că punctul inspirației sale a fost redefinirea luxului, pe fondul simplității.

“Swissôtel, unul dintre cele mai prestigioase branduri elvețiene din lume, a fost adus și în Poiana Brașov. Sinonim cu ospitalitatea elvețiană și cu tot ceea ce este de iubit în Elveția – servicii, stil și fiabilitate, sunt încântată că saltelele Dorelan susțin excelența și standardele. Prezența noastră pe acest segment este o dovadă a muncii, a consecvenței și a calității fără compromisuri. Intenționăm să ne extindem și să fim alături de partenerii noștri, cei cu care împărtășim aceleași valori. Piața hotelieră este în dezvoltare în România și cred că trebuie privită cu extrem de mare atenție, întrucât poate susține și dezvolta economia țării.” declară Teodorei Lazăr, Fondatoarea Dedalo.

Perspectivele de viitor îi zâmbesc Teodorei Lazăr, Fondatoarea Dedalo, aceasta afirmând că este un demers natural, cel în care trebuie să te dezvolți, să fii conștient de publicul căruia i te adresezi și, nu în ultimul rând, să respecți întru totul rigorile impue de standarde – calea sigură către un succes menținut. Iar 2024 va fi, pentru Dedalo, un an al proiectelor hoteliere.

Un alt hotel care a început demersurile pentru a obține franciza Hyatt Regency, un brand renumit pentru lobby-urile generoase, serviciile personalizate și aerul aristocrat, este Aro Palace. De asemenea, Hillton va avea la Brașov două hoteluri, unul construit de la zero, iar celalat prin reamenajarea unei cladiri mai vechi.

Mircea Drăghici, consultant în turism: „Evident că piața va crește foarte mult. De data aceasta vom avea o calitate pe măsură, iar oamenii vor plăti pentru calitatea respectivă”.

Fiecare hotel dintr-un lanț este obligat să respecte standardele brandului. Toate detaliile – de la dimensiunea patului și grosimea saltelei pâna la greutatea prosopului – sunt cuprinse într-un manual, care la Radisson Blue, de exemplu, are 151 de pagini. Un client misterios verifică anual dacă regulile sunt respectate.

Anca Cristea, manager general Radisson Blue Aurum Brașov: „A zâmbit receptionerul când ai venit la check-in? Dacă tu esti cu ochii în calculator și nu privești oaspetele în ochi, deja ești depunctat la serviciul de checkin. Prosopul de duș trebuie sa aibă 600 de grame greutate”.