in

Interviu exclusiv! Teodora Lazăr, Founder DEDALO: “Cea mai scumpă saltea pe care o avem noi în showroom, cred că înseamnă, timp de trei ani, o cafea pe zi”

Teodora Lazăr, mamă, soție și atreprenoare. Poveste despre curaj, perseverență și viziune

Teodora Lazăr prezintă, în interviul acordat echipei Legile Afacerilor, parcursul ei profesional. Extras parcă din cărțile de povești, începutul inspirat de gustul Italiei a îndumat-o pe Teodora acasă, în România, unde a dezvoltat brand-urile Dedalo și Dorelan.

Ea ne vorbește despre tehnologie și feeling, la intersecția cărora se află pasiunea pentru un produs de calitate din toate punctele de vedere.

În cei 15 ani de activitate, Dedalo s-a dezvoltat, având în prezent peste 28 de brand-uri. Ultimii ani au marcat și o dezvoltare în domeniul Horeca, reușind, de asemenea, să dezvolte și proiecte custom made.

“În momentul în care mi-am deschis eu agenția, am început să bat la ușile magazinelor de profil din România și le spuneam consultanților de vânzări din interiorul magazinelor: voi aveți o menire, cea de a educa și clienții. Vorbim de perioada în care tocmai intra pe piață stilul italian. Așadar, o parte din job-ul consultanților noștri este cel de a educa publicul ce ne pășește în showroom, de a le explica importanța unei saltele de calitate.”

Mai presus de un design atrăgător și de brandul patului, se află salteaua, elementul responsabil de calitatea somnului, de poziția optimă a corpului în timpul odihnei. Toate saltelele Dorelan sunt medical devide. De ce este, însă, recomandat ca saltelele să fie schimbate odată la 7 ani, ne detaliază Teodora în interviul de mai jos.

Perspectivele de viitor îi zâmbesc Teodorei Lazăr, Fondatoarea Dedalo, aceasta afirmând că “principalul obiectiv este cel de a dezvolta și mai mult echipa. Pentru Dorelan îmi doresc să creăm o rețea pe teritoriul României, să deschidem puncte de franciză în principalele orașe.” Pe lângă acestea, tânăra antreprenoare dorește să introducă acest brand și în Bulgaria.

“Piața rezidențială, am putea spune, că s-a întors la ceea ce a fost înainte de pandemie. Însă, dacă în acest an noi am reușit să ne atingem bugetele cu brandurile pe care le reprezentăm, a fost datorită proiectelor hoteliere. Un trand, în 2023, au fost proiectele ce și-au reconsiderat investiția în aparthoteluri.” conchide Teodora.

YouTube player