in

GlobalVision – “A future to share” în cadrul evenimentului de lansare al noului brand

Photo: Sorin Preda, CEO and Founder GlobalVision


Precum Brandingul este un mozaic format din fiecare acțiune publică pe care o facem, GlobalVision, în imaginea domnului Sorin Preda, CEO and Founder GlobalVision, a adunat piesele unui puzzle definit de relații și colaborări, aducând la “aceeași” masă personalități din domenii conexe, în cadrul evenimentului organizat în seara de 14 decembrie 2022. Un număr considerabil de persoane au fost martorii prezentării conceptului de rebranding GlobalVision.

În locația exclusivistă, pe ritmurile live ale bandului Florin Ristei, invitații au simțit apartenența la un mediu de business construit din idei, inovație și contanța valorilor.

Etapele principale în lansarea unui brand sunt compuse, în temeni firești, din două componente esențiale ce stau la baza conceptului principal, și anume: etapa strategică, urmată de crearea identității de brand, prin implementarea ei pe toate canalele de promovare.

În cazul GlobalVision, începutul călătoriei, elementul central pentru toate celelalte, a fost etapa de research și analiză. Prin această primă etapă, compania se deschide publicului, înțelegându-i criteriile, și mai mult decât atât, comunicând intențiile pliate pe profilul acestui public.

Prin a doua etapă a procesului de branding, GlobalVision își implementează strategia proiectată de către experții în domeniu, în scopul promovării, pentru a evidenția plus valoarea companiei.

Cu o istorie scrisă pentru prima dată în luna martie a anului 2004 de către Sorin Preda, un executiv cu experiență în domeniul telecomunicațiilor și marketingului, GlobalVision este în prezent o companie imobiliară matură, care încorporează toate serviciile relevante de-a lungul lanțului valoric: investiții, co-finanțare, dezvoltare, construcție și management al activelor.

Global Vision a achiziționat terenuri care oferă un potențial de dezvoltare de peste 150.000 mp. Pentru 2022, Global Vision estimează livrarea a peste 100.000 de metri pătrați de spații industriale și logistice, în București și în toată țara, în locații strategice, bine conectate rutier și feroviar, aerian și maritim.

Proiectele de logistică urbană sunt un concept de nișă care răspunde provocărilor cu care se confruntă companiile de logistică: întreruperi în procesul lanțului de aprovizionare din cauza neajunsurilor de locație și eficiență a distribuției în zona orașului. Unul dintre avantajele acestor proiecte de ultimul kilometru este optimizarea semnificativă a costurilor în ultima etapă a lanțului de aprovizionare, livrarea către utilizatorii finali. Situate strategic în apropierea orașelor, aceste proiecte facilitează distribuția eficientă în oraș, deoarece livrarea online crește exponențial. Prin proiectele lor, Global Vision caută să urmeze mai multe linii directoare pentru a ajută chiriașii să își optimizeze operațiunile și să mențînă competitivitatea.

Activitatea companiei este susținută de o echipă dinamică de proprietari independenți pasionați, cu seturi de abilități diverse, dar complimente.

Global Vision este o afacere imobiliară de familie de prima generație. “Dezvoltăm, gestionăm, închiriem și investim în clădiri moderne – logistică, industriale, retail, birouri și rezidențiale – aliniate la standarde înalte de calitate, deoarece scopul nostru este să avem un impact pozitiv de lungă durată în comunitățile în care ne aflăm. prezent.

În prezent, suntem activi și oferim o gamă completă de servicii imobiliare – construcție, dezvoltare și administrare a activelor – pe piața românească, cu experiență și interese în dezvoltare la nivelul ECE, în țări precum Slovenia și Slovacia. În următorii ani, intenționăm să ne extindem la nivel global prin filiala deja stabilită în Statele Unite, care va oferi servicii de dezvoltare și management al activelor.” afirmă echipa GlobalVision.