in ,

Sonae Sierra începe un nou ciclu de dezvoltare, reînnoindu-şi strategia şi echipa

Noua strategie Sonae Sierra mizează pe segmentul de gestionare a investiţiilor imobiliare şi pe dezvoltarea unor proiecte urbane sustenabile integrate (rezidenţiale, de birouri, pentru activităţi comerciale şi de divertisment) şi care să se diferenţieze.

Pentru a-şi consolida angajamentul de a oferi servicii multidisciplinare investitorilor imobiliari, Sonae Sierra a lansat recent un nou brand − Reify.

În centrul strategiei dezvoltate pentru portofoliul global de centre comerciale se află crearea unor experienţe diferenţiatoare, pentru un consum sustenabil, pe canale multiple.

În sprijinul noii strategii, compania şi-a reales Comitetul Executiv, completându-şi expertiza în sectorul imobiliar şi gestionarea investiţiilor cu cea în digital, şi, creând, de asemenea, un Birou de Transformare (Transformation Office).

Sonae Sierra a început un nou ciclu de dezvoltare cu o strategie reînnoită, bazată pe trei piloni.

Primul mizează pe extinderea business-ului de gestionare a fondurilor de investiţii, sporind capacitatea companiei de a crea vehicule investiţionale adaptate nevoilor fiecărui partener. Acest lucru va valorifica expertiza companiei acumulată în ultimii 30 de ani, în domeniul imobiliar şi cu investitori instituţionali şi privaţi.

Al doilea se referă la dezvoltarea unor proiecte urbane sustenabile, care să se diferenţieze şi care să integreze diferite utilizări imobiliare (rezidenţială, de birouri, pentru activităţi comerciale şi de divertisment), în viaţa de zi cu zi a comunităţilor locale. Prin intermediul Reify., compania îşi va consolida, de asemenea, oferta de servicii imobiliare furnizate pentru spaţiile urbane ale viitorului, în contextul noilor concepte proiectate pentru oraşe şi al Agendei Verzi a Uniunii Europene.

Cel de-al treilea vizează crearea unor experienţe diferenţiatoare, pe canale multiple, în centrele comerciale administrate de companie, oferind valoare adaugată pentru consumatori, retaileri şi parteneri şi anticipând, astfel, tendinţele în digitalizare şi consum sustenabil.

Sustenabilitatea rămâne esenţială pentru poziţionarea Sonae Sierra în toate ariile de business, cu scopul de a oferi soluţii cu valoare adăugată pentru afaceri, mediu şi societate.

Fernando Guedes de Oliveira, CEO Sonae Sierra, explică: “Finalizarea celei mai mari tranzacţii din istoria noastră de 30 de ani, odată cu crearea Sierra Prime în 2020, a reprezentat un punct de referinţă strategic pentru noi. Este timpul să începem un nou capitol în cadrul Sonae Sierra. Vom valorifica expertiza acumulată pentru a deservi noi pieţe şi clienţi, atât prin gestionarea mai multor vehicule de investiţii, cât şi prin extinderea activităţii noastre imobiliare în diverse sectoare, dincolo de cel al retail-ului. Prezenţa noastră internaţională va permite crearea, în centrele comerciale pe care le gestionăm, celor mai bune experienţe în consumul sustenabil, pe canale multiple, valorificând în acelaşi timp tendinţele emergente din diferite zone ale lumii.”

Pentru a implementa noua strategie a companiei a fost creată o nouă structură organizaţională. Condus de Fernando Guedes de Oliveira (CEO), Comitetul Executiv a fost reales şi este acum mai divers, incluzându-i pe:

– Luís Mota Duarte, care pe lângă funcţia de CFO, este responsabil şi de domeniul Managementului Investiţiilor (managementul vehiculelor de investiţii imobiliare);

– Alexandre Fernandes, care va conduce acum zona de Dezvoltare (dezvoltarea activelor imobiliare);

– Cristina Santos, care preia conducerea segmentului de Property Management şi Leasing (managementul spaţiilor comerciale);

– Jorge Morgadinho, care rămâne la conducerea Reify.- o unitate de business recent creată care oferă servicii transversale pentru dezvoltarea, renovarea şi îmbunătăţirea spaţiilor;

– Ana Guedes de Oliveira, care gestionează zona de Asset Management (axată pe păstrarea şi crearea valorii imobiliare pentru portofoliul de centre comerciale din Europa);

– Inês Drummond Borges, în calitate de Chief Transformation Officer, pentru coordonarea procesului de transformare culturală, comercială şi digitală a companiei;

– Joaquim Pereira Mendes, care rămâne responsabil pentru zona juridică, fiscală şi de conformitate.

Această structură certifică faptul că experienţa Sonae Sierra, recunoscută şi dovedită pe piaţa imobiliară şi a managementului activelor, este consolidată de o capacitate sporită de gestionare a vehiculelor investiţionale, la care se adaugă şi abilităţi de transformare a business-ului.

“Prin crearea unei echipe dedicate managementului investiţiilor confirmăm faptul că ne axăm pe această direcţie de dezvoltare, esenţială pentru noua noastră strategie, maximizând experienţa internaţională pe care o avem în domeniu. Noul nostru Transformation Office asigură dinamica schimbării necesară pentru acest nou ciclu de dezvoltare, facilitând o implementare comună pe toate segmentele de business”, a adăugat Fernando Guedes de Oliveira. “Suntem încrezători că diversitatea profilurilor şi expertizei echipei ne va permite să accelerăm această schimbare şi ne va ajuta să construim oraşele viitorului”, a concluzionat acesta.