in ,

Leroy Merlin estimează o dublare a veniturilor generate pe segmenul e-commerce

Leroy Merlin, retailerul specializat în construcții, decorațiuni și grădinărit, anunță că întregul portofoliu de produse este disponibil în magazinul online din această lună, cu livrare în toată țara. Compania estimează o dublare a veniturilor generate pe segmentul e-commerce în următoarele luni.

Clienții vor avea posiblitatea să cumpere online sau să comande telefonic, alegând din cele 30.000 de produse care alcătuiesc gama completă a retailerului. Produsele de dimensiuni mari și medii precum materialele de construcții sau utilajele sunt printre categoriile noi adăugate în magazinul online.

Politica de preț a celor comercializate online este identică cu cea aplicată în magazinele fizice ale retailerului francez. Cei care doresc să comande produse online cu livrare la domiciliu trebuie să intre pe site-ul oficial. Mai apoi vor selecta magazinul cel mai apropiat de adresa la care vor să fie livrată comanda.

Termenul de livrare este de 1-3 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii prin SMS sau email, iar taxa de transport pornește de la 15 lei. Aceasta poate crește în funcție de volumul și/sau greutatea totală  a comenzii și distanța fațî de magazinul de unde comanda a fost plasată.

Dacă acum doi ani era bine pentru un retailer să aibă un segment de e-commerce, acum însă a devenit o necesitate. Din strategia noastră pe piața locală nu poate lipsi o abordare omnicanal, care să includă posibilitatea clienților de a achiziționa online produsele cu livrare la domiciliu oriunde în țară.

În prezent, estimăm că jumătate, poate chiar și mai mult, dintre clienții noștri accesează site-ul Leroy Merlin înainte de a cumpăra din magazin sau invers.

Vom continua să ne dezvoltăm accelerat bazându-ne pe această tendință, prin vânzarea online a unui număr din ce în ce mai mare de produse, inclusiv a celor de volume mari și mizăm pe extinderea gamelor în viitorul apropiat”, a declarat Frédéric Lamy, CEO Leroy Merlin România.

În topul celor mai populare categorii de produse din magazinul online s-au situat în ultimul an produsele de grădinărit, decorațiunile și uneltele. Compania estimează că acest top se va schimba în următoarele luni odată cu dezvoltarea segmentului de e-commerce. Se așteaptă o creștere pe segmentul materialelor de construcții, ușilor și ferestrelor sau pardoselilor.