in ,

Constantin Opriș este noul Senior Editor Legal Marketing

LegalMarketing își consolidează echipa editorială prin cooptarea a doi jurnaliști cu experiență.

Constantin OPRIȘ este jurnalist de televiziune și presă scrisă, prezență activă mai bine de 10 ani în peisajul media audio-vizual românesc, deținând funcții de coordonare editorială în redacțiile The Money Channel și mai apoi Profit.ro/TV. Prezentator a numeroase emisiuni, gazda a zeci de evenimente corporate din mediul de business, Constantin se alătură proiectului LegalMarketing, preluând coordonarea editorială a grupului media din care fac parte portalurile web LegalMarketing.ro, InvestinginProperty.ro, publicațiile premium The TIMES / Legal Innovation și Investing în Property, brandurile de evenimente Romanian Legal Awards și Prosecco Night Party. Constantin va coordona o echipă formată din 4 jurnaliști, imprimând o linie dinamică și modernă conținutului. Schimbările la nivel de politică editorială înseamnă aplecarea către piață și Parteneri, proactivitate, dialog continuu, dar și deschis cu companiile și liderii implicați în proiectele noastre. Linia editorială va pune accent pe atingerea țintelor de promovare și comunicare, dezvoltarea parteneriatelor pe zona de premium business cu Profit.ro, News.ro, Cronica.ro, Hotnews.ro și externe cu LAW.com și Bloomberg.com, prin amplificarea zonei de conținut video, emisiuni TV, dezbateri, mese rotunde pe Legal și Real-Estate.

Lorena ȚUICAN este absolventa Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării din cadrul Universității București și masterand Social Media și Marketing Online la SNSPA. Lorena preia redactarea articolelor, comunicatelor, interviurilor din piața de Legal și Real-Estate, precum și documentare și cercetare pe cele doua nișe de business în vederea materialelor de added-value jurnalistic care fac parte din noua strategie editoială a grupului media, analize sectoriale, comparative, pe arii de practică și industrii din zona de Legal Business.
Redefinirea politicii editoriale a grupului devine vizibilă prin anunțarea, în perioada imediat următoare, a unei noi emisiuni TV la un post generalist de Top 3 din România și primul parteneriat pe piață românească cu LAW.com și Bloomberg TV, lideri mondiali indiscutabili.

Investiția în capital uman ca garanție a creativității și leadership-ului cu care v-am obișnuit este parte a strategiei de dezvoltare și felul în care înțelegem să întoarcem Partenerilor încrederea acordată.